Header-Persbericht-Scheepens.jpg

Reclamebureau Scheepens op stoom

Spieren voor Spieren, Provincie Noord-Brabant, Diamant-groep en vier andere partijen kiezen in eerste maanden van 2019 voor Scheepens.

De laatste jaren toont Tilburg haar ambitie en groei als stad. Het Tilburgse reclamebureau Scheepens draagt daar haar steentje aan bij. In 2019 verwelkomde het grootste bureau van Brabant iedere maand een nieuwe grote klant. Onder andere Spieren voor Spieren, Provincie Noord-Brabant en Diamant-groep spraken hun vertrouwen uit in Scheepens.

Iedere maand knallende kurken

Na een aanbesteding kwam Scheepens begin dit jaar als één van de drie winnaars uit de bus. Het bureau gaat de komende jaren dus werken voor Provincie Noord-Brabant op strategisch en creatieve vraagstukken. De champagne was pas net aangevuld toen de volgende pitches gewonnen werden; het ontwikkelen van campagnes voor Diamant-groep en Spieren voor Spieren.

De afgelopen jaren hebben we er alles aan gedaan om onszelf te blijven ontwikkelen op strategisch en creatief vlak. In de directie- en managementlaag zijn veranderingen doorgevoerd en we hebben op vrijwel alle afdelingen nieuwe mensen aangenomen. Ook blijven we continu in gesprek met klanten waar we al jarenlang met veel succes en plezier mee samenwerken. We willen te allen tijde bescheiden blijven en niet te vroeg juichen, maar het lijkt erop alsof de puzzelstukjes allemaal op zijn plek beginnen te vallen. Dit wordt een heel mooi jaar, waarin we samen met onze klanten voor het beste werk gaan! Stefan van Hulten, eigenaar Scheepens

Terugblik op 10 jaar campagnes Roze Maandag

Naast de mooie campagnes die Scheepens in het vooruitzicht heeft, kijken ze deze maand ook terug op 10 jaar succesvol campagnewerk voor Stichting Roze Maandag. In de nu al wereldberoemde LocHal in de Spoorzone van Tilburg vind je het Roze Maandag Pop-up museum. Je leest er hier alles over.

Vers werk voor jubilerende klant

Van Mossel, het grootste autobedrijf van Nederland, bestaat dit jaar 70 jaar. En dat vieren ze met hun eerste landelijke campagne. Op tv, radio en online is Van Mossel de komende weken aanwezig met hun Privé Lease Campagne.

Van Mossel - TVC
Van Mossel - Tagon - 1 - UP, Fiat 500 en Opel Crossland X