Header2020kandeboomin.jpg

2020 kan de boom in

Nog even en 2020 is echt klaar. Maar we waren al eerder klaar met dit jaar. Die hele pandemie viel ons allemaal rauw op het dak. 2020 kan dus de boom in. Letterlijk. In de vorm van deze kartonnen kerstboom van anderhalve meter die Scheepens tussen de bedrijven door bedacht en uitwerkte.

De kartonnen kerstboom is vanaf nu te bestellen op 2020kandeboomin.nl voor 19,95. Alle opbrengsten van de boom gaan naar verschillende klanten van Scheepens die actief zijn in zorg en dit jaar wel een extra hart onder de riem hebben verdiend. Je versiert de boom met de bijgeleverde stickers, die voorzien zijn van bekende kersthits met een COVID-knipoogje. Van 'All I want for christmas is no flu' tot aan 'Santa Claus is coming to LOCKDOWN' en van 'Jingle Snottebells' tot aan 'Test Christmas'.

2020 kan de boom in . nl

Favicon for 2020kandeboomin.nl 2020 kan de boom in | Bestel deze unieke kerstboom! 2020kandeboomin.nl

2020kandeboomin.png
  • png