KeukenConcurrent_Zomercampagne_Dave Roelvink 2.jpg

‘Opnieuw een Roelvink in een gele zwembroek’

Dave Roelvink steelt de show in een nieuw spotje van KeukenConcurrent. De video is onderdeel van de nieuwe zomercampagne die sinds 3 juli live is. Dave is te zien als frontman van een groep magazijnmedewerkers die verdacht veel weg heeft van de iconische ‘Baywatch’ crew.

Hard werken aan de Costa del voordeel

De online video is onderdeel van de zomercampagne: Costa del voordeel. In de video zien we het magazijn van KeukenConcurrent omgetoverd tot zomers vakantieoord. Dave rent voorop tussen twee mannelijke en twee vrouwelijke magazijnmedewerkers van KeukenConcurrent, in een witte polo en een kanariegele zwembroek. De zwembroek is een overduidelijke knipoog naar zijn vader, die eerder zijn gebronsde lijf etaleerde in een knalgele slip voor een zomerse commercial.

KeukenConcurrent - Costa del voordeel

Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland

KeukenConcurrent bestaat sinds 1997 en is met 45 vestigingen een van de grootste Keukenformules van Nederland. Het is onderdeel van het Waalwijkse familiebedrijf De Mandemakers Groep. DMG verkoopt keukens, meubels en badkamers binnen het laag-, midden- en hoogsegment in heel Nederland. Het keukenmerk gaat middels deze campagne de strijd aan met de concurrentie om de klanten die deze zomer wat verkoeling zoeken op de woonboulevard. De video toont op humoristische wijze de grootschaligheid van KeukenConcurrent als bewijsvoering voor de krachtige prijsbelofte: “Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland.” De video sluit naadloos aan bij de merkpositionering waar de afgelopen jaren, in samenwerking met het Tilburgse bureau Scheepens - Your creative agency, hard aan is gebouwd.

KeukenConcurrent_Zomercampagne_Dave Roelvink 1.jpg
KeukenConcurrent_Zomercampagne_Dave Roelvink 2.jpg