Header-ALaLouis.png
  • png

Goede resultaten in 2023; verder groeien met hulp van Louis van Gaal

In 2023 is accountants- en adviesorganisatie Crowe Foederer wederom flink gegroeid met 14% meer omzet dan in 2022 en benadert hiermee een totale omzet van € 84 miljoen. De groei in aantal medewerkers is bescheiden geweest maar is, gezien de extreem krappe arbeidsmarkt voor accountants & adviseurs, een goed resultaat. Verder groeien in aantal medewerkers blijft een speerpunt om aan de toenemende kwaliteitseisen en vooral de toenemende vraag naar onze diensten te kunnen blijven voldoen. Daarom hebben we Louis van Gaal gevraagd ons te helpen door het gezicht te worden van onze ‘á la Louis’ campagne.

Goede resultaten

De relatieve groei in omzet zien we terug in alle servicelines maar met name in onze HR-dienstverlening waar we inmiddels een volledig HR-dienstenpakket aan kunnen bieden, van payroll, arbodiensten tot talentontwikkeling. De overall groei van 14% is voor minstens 10% afkomstig uit autonome groei. Daarnaast heeft zich per 1 januari 2023 Wijs Accountants uit Eindhoven bij ons aangesloten. In een zeer krappe arbeidsmarkt lukt het ons nog steeds om nieuwe medewerkers aan ons te binden. Zo starten we op 1 januari 2024 met 660 medewerkers. Als organisatie investeren we fors in de ontwikkeling van onze medewerkers via diverse vormen van opleidingen en trainingen. De waardering hiervoor uit zich in de uitkomst van ons jaarlijks medewerkerstevredenheidsonderzoek. Zo gaven 80% van onze medewerkers ons in 2023 een score van 7 of hoger in het jaarlijks gehouden tevredenheidsonderzoek.

Louis van Gaal gezicht van nieuwe campagne

“Ik ben zeer vereerd dat ik het gezicht mag zijn van een accountancybedrijf, want als er één bedrijf eerlijk en duidelijk moet zijn, dan is het wel een accountantsorganisatie”, aldus Louis van Gaal. Johan Daams, CEO van Crowe Foederer, licht toe: “We zijn erg blij met de komst van Louis. Onze groei leidt tot succes, maar succesvol blijven vereist verdere groei. We willen onze landelijke naamsbekendheid richting klanten en vooral de arbeidsmarkt verder vergroten. Op een manier die bij ons past: met vakkennis, no-nonsense, recht door zee, respect, aandacht voor het individu, het team en oog voor maatschappelijke verantwoordelijkheid.”

Waarom Louis van Gaal?

“Louis van Gaal is de verpersoonlijking van onze eigen wijze van werken. Dat maakt Van Gaal de magneet van onze campagne om ons doel te bereiken”, duidt Johan Daams. “Het streven is bovendien om de persoonlijke aanpak die Crowe kenmerkt te laten zien. Daarvoor komen in de campagne collega’s aan het woord over de eigen en persoonlijke manier waar op ze hun werk uitvoeren en naar het vak kijken.” Authentiek zijn en blijven is de kracht van zowel Crowe Foederer als Louis van Gaal. Naast groei en ambities komen in de campagne leiderschap, talentontwikkeling, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid aan bod. Allemaal kwalificaties waaraan de buitenwereld Louis van Gaal en waarin hij zichzelf herkent. Normen en waarden, structuur, organisatie, individu, persoonlijkheid, grenzen en vrijheid zijn verder belangrijke elementen van zijn (voetbal)filosofie die ‘de totale mens’ omvat.

Crowe a la Louis
Louis van Gaal.jpg
Advertentie 2- A La Louis.pdf
  • pdf
Advertentie 1- A La Louis.pdf
  • pdf

Meer informatie:

Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met Erik Kolthof, corporate marketingmanager Crowe Foederer, e.kolthof@crowefoederer.nl, 06 – 51 99 37 93.

Over Crowe Foederer

Crowe Foederer is een landelijk accountants- en advieskantoor met 660 medewerkers en 8 vestigingen in Amsterdam, Oostzaan, Lelystad, Bladel, Roermond, Venlo, Venray en het hoofdkantoor in Eindhoven. We zijn onderdeel van het wereldwijde Crowe Global netwerk dat actief is in 150 landen. We kennen zeven service lines: audit, financial services, tax, HR services, corporate finance, consultancy en technology. Met dit complete dienstenassortiment kunnen we MKB-ondernemingen en grote organisaties volledig ontzorgen in al hun vraagstukken. Het onderscheidend vermogen van onze dienstverlening ligt in innovatie zoals data science, deskundigheid, onze multidisciplinaire dienstverlening en onze persoonlijke aanpak.